Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Neşeli tavuk

Posted by akasyakokusu Temmuz 8, 2008

İki tavuk göğsümüzü küp küp doğruyoruz..Ben kapalı bir kapta kapağıyla hafifçe suyunu saldırıp çektirdim..Çok az sıvıyağ damlatıp az hızlı ocakta birkaç kere çevirerek pişirdim..Kırmızı biber,kimyon ve karabiber ekledim tuzunu ayarladım..Fırına süreceğim kaba aktardım..Aynı kapta 2 yemek kaşığı unu hafifçe kavurdum unumuz köpürünce 1 bardak yada fazlası sütünü ilave ettim.Tavukların üzerine döktüm bolca kaşar peyniri serpiştirip sıcak fırında kaşarlar eriyesiye pişirdim.
Bakın ne güzel görünüyor büyük oğlum aceleden tepsiyi yiyecekti hemen fotosunu çekip önlerine koydum.Hele borcamın kenarlarını bari sileydim demi..Yanığıyla çıkmış napim yani hoşgörün artık:)))

not:) neşeli tavuk adı gibi neşelimi bilemem:))ama lezzeti harika bir tat elinizin altında nasıl tavuk eti olursa olsun denemenizi tavsiye ederim..Tarifim yıllar öncesi Luna yemek kitabından..Ve adıda gerçekten neşeli tavuk:)))

21 Yanıt to “Neşeli tavuk”

  1. benimdenizim said

    canım nasılsın tavukta harika kaldıysa bende geliyorum yemeye öpüyorum

  2. diyalogyemekleri said

    tavuk pek güzel dee niye neşeli anlamadım..neyse yaz neşesidir herhal..ellerine sağlık.slmlar

  3. antepası said

    Bennnn geldim.Ama tavuğa yetişemedim herhalde.Eline sağlık.Tam benlik.Kurabiyelerede bayıldım.Yoğum gelemiyorum.:((

  4. pastacirapunsel said

    Nuray’ımmmm,

    Tavuk enfesss, kenarının yanığı da nazarlığı olsun değil mi ama:)))

    Ellerine sağlık canım,

    Sımsıcak sevgiler, öpüyorum…..

  5. CAHİDE said

    ANACIM DÖKTÜRMÜŞSÜN GENE.AĞZIM SULANDI.ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM

  6. anneminkiziyim said

    Merhabalar canim, yorumun icin cok tesekkür ediyorum, Allahim sizinde kizinizi anali babli büyütsün güzel günlerini sizlere göstersin insallah, amin.
    Canim Malabadi köprüsüne net den baktim, Diyarbakirin Silvan ilcesi sinirlarida imis, yani Diyarbakir ve Batman arasinda yerde, ama Batmanda degil, Diyarbakirdaymis, hatta Batmanda diye gösteriliyor diye imza kampanyasi yapilmis, bunlar netden buldugum bilgiler. Gercektende Mardindeki tas evler harika ben gercegini görmedim ama Birecikde de öyle tas evler gördüm. Haklisiniz Türkiyenin her karesi harika güzellik ve harika doga harikasi, insallah gezmek nasip olur, herkesede bizede, sevgilerimle….

  7. derya said

    Nuray’cım ellerine sağlık fırında makrnanın yanına çok yakışır şöyle yapalım yarı yarıya payadelim seninle makarna ve tavuğu ne dersin öpüyorum canım…
    Msn ne not bıraktım…

  8. rümeysaninrüyasi said

    SLM CANIM NASILSIN NEŞELİ MIMM TAVUK NEŞELİ OLUNCA TADIDA YERKEN NEŞELİ OLMUŞTUR CANIM:) ELLERİNE SAĞLIK

  9. mona lisa said

    canımcığım bacımcığım eyiyem küpeliler sana feda olsun al sana verem.ben eşimin bugün aniden izmire gitmesi gerekti nasıl olsa arabayla gidiyom atlayın hepinizi götürem dedi.bizde atladık gittik.izmir, urla ,çamdibi,bornova derken akşamı ettik yollarda.eve geldiğimizde saat gecenin 11’i olmuş.işte böyle canikom yani bugün epey gezdik.sende eyisindir gari inşallah:))hadi öptüm bacım iyi geceler.

  10. SOFRAM said

    Günaydın Nuray’cım, tavuk pek güzel olmuş, adı da çok hoş, bu şekilde fırında çok hafif olmuştur, hem de pratik, bu yaz günlerinde çok fazla ocak başında kalmak istemiyor insan, ellerine sağlık güzelim, öptüm, sevgilerimle…

  11. cahideninelleri said

    merhaba ablacım.biraz ara veriyorum.şöyle güze kadar yokum.sıkıldım,yoruldum.biraz çocuklara zaman ayırayım,biraz memlekete gideyim.yaz sonu görüşürüz inşaallah.
    Allaha emanet ol

  12. Rana said

    anam ne hoş yorum yazmıştım ne olduki açlık başıma vurdu herhal hepten yitirdim kafayı neyse tavuk bitmiş okadar neşeli olursa tabi bana kalmaz eline sağlık ne diyem tadına bakamadım emme benim bacım güzel yapmıştır yoksa pişmiş tavuk neşeli olurmu öpüldün akasyam

  13. bülbülün yeri said

    Canım,
    ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Adına da bayıldım.
    Oğluna afiyet olsun.
    Sevgiyle kal.

  14. Nur Kılıç said

    Merhabalar ablacım çok özledim seni ziyaretine gideyim bi bakıyım dedim mis mis nefis ellerine saglık alacım sevgilerimle sevgilerimi iletiyorum öpüldün minik kuşum…

  15. SARI PAPATYALAR said

    slm canımcım bende ne yemek yapayım diye düşünüp dururken tarifine rasladım güzel görünüyor yapıyım bari hiç yoktan iyidir(şaka şaka)yemeğin harika görünüyor hemen yapıcam ellerine sağlık sevgiler

  16. birdutmasali said

    :))) neşeli tavukk ?????
    tavuğu bilemicem ama ADAŞIM,
    ben ismini görünce çok neşelendimm :=))))
    çok iştah açıcı duruyorr 🙂
    MARDİN ELLERİNE SELAM OLSUNN..
    SVGLR nUnU

  17. karakazan said

    Pekte severim tavugu nefis olmus canim,eline saglik.Kurabiyeleri ne zaman yaptin?:)Bana kaldimi bari:)

    Ellerine saglik canim.

    selamlarimla,serap.

  18. fatma48 said

    canımmmm sonunda yaptım bişeyler bi bakta notunu ver olmazmı birazda sen el atsanda calansa kız ranaya laleler acdırmışın çok canım çekdiiiiiiiii

  19. derya said

    SÜPER ARKADAŞIM BENİM CBOX UMDAKİ İAFADELER SÜPER HARİKASIN SEN ÖPTÜM BİZ MSN DEYİZ MÜSAİTSEN GEL

  20. yosunbuka said

    ya süpper bi isim olmuş..neşeli tavuk :)ellerine sağlık canımcım..

  21. Baharcicegi said

    Sen neseli diyorsan tavuga eminim neseli olmustur tadiyla lezzetiyle,zaten görüntüde onu gösteriyor eline saglik canim.

Yorum bırakın