Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Archive for 31 Tem 2008

Taze fasulye & bezelye & bulgurlu salata

Posted by akasyakokusu Temmuz 31, 2008

Merhaba canlarım..Birazcık fırsat buldum evde iş bitmez dedim..Azda burda dolaşayım istedim..Hepinizi ziyaret edeceğim zaman buldukça..
Geçen çay yanına yaptığım uyduruk salatamı sizlere sunuyorum..Deneyin adınıda Nuray’ın uyduruk salatası diye adlandırın:))))
Evde kalmış birkaç taze fasulye haşlanır
İçine bir tutam iri bulgur salınır birkaç dakika daha haşlanır
Soğuk sudan geçirilip iyice süzdürülür
Yarım kavanoz bezelye konservede süzdürülüp ilave edilir.
Bir büyük soğan ve birkaç diş sarımsak yemeklik doğranıp bol zeytinyağında sotelenir..
Yarım yemek kaşığı halis ev yapımı biber salçası eklenir bir iki çevrilir.
Soğanda soğuyunca hepsi karıştırılır.Taze nane doğranır bol limon ilave edilir..
Ben tuzunu fazla kaçırınca bir adet domates doğradım..
Vay be güzel olmuş diye diye yedik:))))
Şimdi biraz dolaşıp gönlünüzü alayım artık:)))
*****
Not:)Bana Mardin’den yazan ziyaretçim çok sevindim tesadüf olmasına..Belkide yakınızdır birbirimize..Yorumlarım onaylıdır nerde oturduğunuzu yazabilirsiniz..Zaten benim resimdede görülüyor olduğum yer..Mutlaka tanımışsınızdır….

Posted in salata turleri | 17 Comments »