Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Archive for 17 Tem 2008

Duygulu bir şiir

Posted by akasyakokusu Temmuz 17, 2008

ÇOCUĞUMUZA
Sürekli meşguldüm o kadar sene
Seninle doyasıya oynayamadım.
Sen beni çağırdın gel oyna diye,
Ben bir türlü zaman ayıramadım.
Giydirdim,doyurdum,seni kolladım,
Sadece bunları yeterli sandım,
Bana oyuncağını getirdiğinde,
Ben seni çoğu kez,başımdan savdım.
Yatağa yatırır seni okşardım,
Sen uyur uyumaz hemen çıkardım.
Şimdi o günleri çok çok özlüyorum,
Keşke bir dakika fazla kalsaydım.
Hayat ne kadar kısa,yıllar ne çabuk,
Ne zaman büyüdü bu küçük çocuk,
Ona dokundunmak için uzandığımda,
Ellerim boş kalır yüreğim buruk.
Artık ne resimler,ne de oyunlar
Ne ”İyi Geceler”,ne sarılmalar,
Hepsi çok geride,ulaşmak zor,
Yaşanmadı sanki o güzel yıllar.
Artık hiç işim yok,yapayanlızım.
Günlerim çok uzun üstelik bomboş
Keşke istediklerini bir bir yapsaydım
Küçük arzularım şimdi çok şirin,çok hoş.
Alice Chase
Çeviren Bilinmiyor
Not:)En küçük oğlum anasınıfına giderken açep kursuna katılmıştım..Her hafta bir konuya değinirdik..Tabiki güncel,çocuk,sağlık gibi.Taaa o zamanlar kurs hocamız okumak için bu şiiri getirmişti.Kim okumak ister deyince kimseden ses çıkmadı..Bende ben dedim başladım okumaya..Boğazım düğümlene düğümlene gözümdeki yaşlarla okudum bu şiiri..Tekrar tekrar okumak isterim..Sevgili Doğan Cüceloğlu’nun;Keşkesiz bir yaşam için kitabından alıntıdır..

Posted in Yazılarım | 27 Comments »