Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Archive for 15 Tem 2008

Bolu Gölcük’ten resimlerim

Posted by akasyakokusu Temmuz 15, 2008

Merhabaaa…Dosyadan resimler bulmuştum demiştim..İşte size iki yıllık resimler..Dahası var ama ara ara ekliyeceğim…Benim çizgi karekterlerinden bir eksik kadroyla Daltonlarım………
Yalnız resimler iki yıllık şimdi benimkiler bu sürede baya büyüyüp boy attılar tabi:)Ben hatırası vede özlemi olduğu için bu resimleri ekledim…..
Eeee burasıda neresi :)) Benim beş yılımı yaşadığım hayran olduğum Bolu’nun meşhur Gölcük gölü..Hani kartpostallara konu olmuş birçok klipe mekan olmuş…Tam karşıda Devlet Konukevi görünüyor..Birkaç sene önce yıkıldı silbaştan yeniden inşa edildi.

Burdada nilüferler…Göz alıyor seyret beni diyor adeta beyazı ve sarısıyla…Bu resimde tam açılmışları belli değilmiş..Sanırım düzenlerken karıştırdım tekrarda uğraşmak istemedim…
Bekleyin anacım fotoların devamı gelecekkk:)))

Posted in resimlerim | 26 Comments »