Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Lila rengi elörgüsü bluz

Posted by akasyakokusu Ağustos 6, 2008

Canlar merhaba…Sabah beri ara ara burdayım..Net çok yavaş yine..Açtığım 5 sayfadan 4.ünde hata oluşuyor.Dünden beri oldu hatlarda sorun var galiba..Birkaç gündür fazlaca takılamıyorum evde ufak tefek işlerim var..Gerçi evde iş bitmezde helede benim gibi iki oğluşu olan ortası kız ama oğluşların arasında oda erkek gibi celalleşen uşaklarınız ( erzurum şivesi ) varsa yandınız demektir:))
Neyse canlar resimdeki tarihe bakarsanız size bir ara kaybettiğim güzel fotolar var dediğim zamanla göstereceğim dediğim dosyadan seçme bluz örneği..Bolu’da örmüştüm..İpini hatırlayamadım siz yazlık ince yada penye türü istediğiniz iple örebilirsiniz..

İpimiz çok hoş bir lila rengiydi.Sanırım diğer bloglarımın birinde yayınlamıştım..Burayada aktarayım arşivde bulunsun istedim..
Hepinize sevgiler unutmadan yorum onaylarımı kaldırdım..Birkaç güne izne ayrılıyoruz detaylı takip edemiyorum hoşgörün emi..

10 Yanıt to “Lila rengi elörgüsü bluz”

  1. pelin'ce said

    Lila rengi bence modeli çok daha güzel göstermiş,emeğine sağlık…

  2. mona lisa said

    bacım oy bluz şahane olmuş ellerine sağlık.eeee bi tane de düğürüne yapasın garii demi.bikaç gündür annemler vardı fazla giremedim nete şimdi onları yolcu ettim hemen buraya geldim aaaa bi de ne görem en sevdiğim renkte bir bluz,yakışır düğürüme dedim ve hemen yazdım.ayrıca zebra kek de enfes görünüyor.ellerine sağlık.yarasın gelinime:))))sevgiyle kal

  3. meleginmarifetleri said

    Bluz harika olmuş yaz için ideal
    Sevgiler canım bayy.

  4. anneminkiziyim said

    Merhabalar canim, ellerine saglik cok güzel islemissin. Bende cok yapardim bir ara ama simdilerde tembellik cökmüs üzerime kipirdiyamiyorum. Kumas aldim dikmeye halim yok. Canim o yorumumda ne harifini fazladan yazmisim, anneni kayip ettiyini biliyorum, galiba o anki pskoloji ile fazlalastirmisim. Allah rahmet eylesin.
    Canim yasim 46 ama önemli degil sen istediyin gibi yazabilirsin, sana kalmis, ben abla veya kizkardes veya arkadas olarak görebilirsin canim.
    Bu ara benim de blogda sorun var, önce hintce oldu üst tanitim tiklama yerleri simdide ingilizce degistiremiyorum, ne yaptimsa olmadi, imdaaat diyorum….
    Aaa unutmadan senin berezilyali arkadaslara bende yorum yazdim, ama almanca hehe, bakalim bana yazacaklarmi, cok güzel el isleri yapiyorlar bu hatunlar yaa… sevgilerimle….

  5. anneminkiziyim said

    Ayy canim az evel cok kisa yazmisim zira bir unuttugum vardi diyorum neydi. Seni aksam tr saati ile 22 de ayyachat.blogspot.com adresine bekliyoruz, gel sohpet ederiz::))

  6. bulbulun yeri said

    Canım,
    çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Rengine bayıldım.Rüya gibi.
    Sevgiyle kal.

  7. Anonymous said

    selam nuraycım..bluz şahane olmuş.eline saglık.kızın güle güle giysin..sevgiler.
    http://hunerlieller.net

  8. anneminkiziyim said

    Merhabala günaydinlar canim, bende ikinci bir blogun var diye gittim gönülbaglarina ama orda herkesi ve kendimi gördüm, tesekkürler. Canim o adresi akasyakokusunda da yapabilirsin ayni benimki gibi anneminkiziyim ve maharetler olarak, dahada kolay olur senin icin kolay degistirirsin. sevgiler…
    not; bu gün blogumdaki yorumlari onayladim ama kayboldular
    nerdeler yaa ben geri onlari istiyorum…

  9. ESOŞ said

    nuray abla maşallah 10 parmağında 10 marifet yemek mi dersin örgü mü dersinn saymakla bitmez.bizde fatoşla örgü örcektik ama ben kendime güvenemeim ipleri boŞA HARCAMAYIM DEDİMM

  10. orgueli said

    Eline sağlık modeli güzel olmuş, bende geçiş yaptım blogspottayım artık sevgiler,

Yorum bırakın