Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Archive for 08 Ağu 2008

Yağmurlu bir tatil arası…:(

Posted by akasyakokusu Ağustos 8, 2008

İyi akşamlar canlar cananlar…Bugün buraya ikindi vakti yağmur yağdı…Evet evet öyle güzel yağdıkii..Bu resimi çektikten sonra en az yarım saat durmadan yağdı…Ohhhhh misler gibi koktu..İyide oldu yağdığı Mardin’in meşhur tozunu birazda olsa dindirdi..

Aslında size bugün yenice bitirdiğim bluzumu gösterecektim..Yapım aşamalarıyla zaman alacak diye erteledim..Ayrıca bitmiş halini daha çekemedim..

Neyse hani insan bazen karşısındaki insana birşeyler söylemek ister..Bir türlü açıklayamaz anlatamaz kelimeler düğümlenir boğazında..Şimdi ben öyleyim..Ne yazacağım nasıl veda edeceğim bilemiyorum şu an:(

Nasipse pazartesi günü memlekete yolcuyuz..Bugün iznimiz başladı..Artık gelince kaldığımız yerden devam ederiz..
Hepinizi çok özleyeceğim..Sağlıcakla,sevgiyle,dostça vede….
………HOŞÇAKALINIZ……….

Posted in Yazılarım | 85 Comments »