Akasyakokusu

Her telden ;ordan burdan,mutfağımdan,örgülerimden:))

Krutonlu marul salatası

Posted by akasyakokusu Temmuz 9, 2008

İstediğimiz kadar marulu irice doğradık..Bayat ekmeğimizi kuşbaşı doğrayıp az sıvıyağla tavada kızarttık marulların üzerine serpiştirdik..
Göz kararı mayonez ve yoğurt karışımını iyice çırptım sarımsak ekledim bu sosu marullu ekmeklerimizin üzerine gezdirdim…Maydanozumuz yokmuş oğlanı markete yolladım birkaç tutamda maydanoz ekeleyeceğim üstüne..
Ekmekleri tost makinesinde ısıtmayınca mecbur tavada yaptım siz nasıl isterseniz öyle yapın..

19 Yanıt to “Krutonlu marul salatası”

  1. yosunbuka said

    canımcığım çok güzel bi tarif olmuş.neşeli tavuğuna da yorum yazdım.laptop yanımdaydı takip ediyordum ama yaz(a)mıyordum pek.buralardaydım yani:)sayfanın rengi çok tatlı olmuş..cbox ı ben de kaldırdım olur olmadık sitelr mrb yazıyor kızıyorum
    canımcım yavaş yavaş döndüm tam randımanlı dönemesemde:) çook öpüyorum..

  2. derya said

    Canım arkadaşım maviş arkadaşım ne hoş bir salata bu böyle ellerine sağlık ilk defa gördüm eminbim tadıda enfestir eeee sen yaparsın da kötü olr mu öptüm canım iyi geceler…

  3. kezban bacın said

    bacım benim hem besleyici hemde bayat ekmekleri değerlendireceğimiz güzel bi salata yapmışsın ellerine ve bizimle paylaşan yüreğine sağlık.
    valla gece yarısına kadar konserlerdeyiz.dün funda arar vardı bu gece kubat geçen akşam murat göğebakan hepside canlı okudu çok güzeldi.inşallah 2 gün daha eğleneceğiz sonra tamam.bu sıcakta iyi oldu biraz neşemizi bulduk.
    keşke yakın olsaydıkta senide götürebilseydim işallah seneye birlikte gideriz bu taraflara gelirseniz.
    gecen hayırlı ve bereketli olsun benim güzel bacım.çok çok öpüyorum seni ve kara kızı ve tabiki yakışıklı oğluşlarını.ve enişteyide sen öp

  4. yosunbuka said

    sultanım blogumda en son yazdığın youmu bulamıyorum:(
    hangi konudaydı ki cevap yazacaktım.buyu gel ne demek pek de güzel olur bahçe sefası..

  5. zarpandit_gokche said

    ya işteyim ve canım ceki valla serin serin 🙂

  6. yosunbuka said

    canım kusuruma bakma gelgit hafızam yanılttı yine beni.hem yorumu yayınamayı unutmuşum hem de yorum hangi konudaydı diye yorumu arıyorum..ihtiyarlık işte:)

  7. Rana said

    ooooo yine yorumum gitti yaaaa okadar güzel şeyler yazmıştım bi saaatir valla yaa gerçekten çok kızdım ama öf ne yazayım şimdi şevkim gitti eline sağlık güzel bişeyler yapmışsın işte idare eder.

  8. rana said

    akasyam ilk yorumumu gerçekten kızarak yazdım ama sana kızarak değil sonudaki cümleleride şaşırman için yazdım aaaa bu rana delirdimi diye evet delirdim aaa hep aksilikler benimi buluyo yaaa dünden berli bi cbox ekleyemedim ama inat ettim ya olacak ya olacak buarada senin tarif çok neffis olmuş buna dövülmüş sarımsakta eklesekmi acep yoksa mayonez yeterlimi? ellerine sağlık bu sefer yoruma çok gewcikmedim aldım bi ucundan ııııımm valla bayıldım bu tarifleri severim yoğurt mayonez kızarmış ekmek hadi ben gidiyorum öptüm.

  9. Nur Kılıç said

    canım benim bi koşu yettim :)salatayada yetişemedim bu kadar hanımdan bana kalmadı ellerine seglık bebişim

  10. esko said

    merhaba nuraycım nasılsın ..salatan çok güzelll görünüyor eminim tadıda nefistir..ellerine sağlıkkk..bu sıcaklarda soğuk soğukk nede güzel giderr… deniyeceyimmm..sevgilerrrrrr….

  11. yapraksarma said

    canım merhaba değişik bir tarif ellerine sağlık.sevgilerimle

  12. sevil(birdemliksohbet) said

    CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.
    BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…
    BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

  13. fatosun mutfagından... said

    ellerine sağlık canım..sevgiler

  14. derya said

    Canımmmmmm iyi akşamlar nasılsın özledim sizleri bugün çok yoğundum msn açamadım öptüm canım

  15. yapraksarma said

    canım son katılım 10 ağustos beklerim..sevgilerimle

  16. sariakasya said

    Krutonlu marul salatasını ilk senden öğrendim.Deneyeceğim.
    Neşeli tavuk tarifinde gercekten benim için iyi oldu.Denedim.Çok beğenildi.Çok sağol canım.Çok şeyler öğreniyorum senden…
    Sağlıklı,huzur ve mutluluk dolu bir akşam diliyorum.Sevgiyle kalınız

  17. esko said

    güzellll bir haftasonu dilerim canım sevdiklerinle birliktee…

    http://www.esko826.blogspot.com

  18. dantel81 said

    çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık

  19. fatma48 said

    canımmm esdim işte yine dalga dalga geliyor bende hüzünler çok teşekkür ederim sağlıklar dilerim

Yorum bırakın